fbpx
5 korakov do prebujenja (in čudovitega življenja) - PERESA
3319
post-template-default,single,single-post,postid-3319,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-2.5.4,woocommerce-no-js,woo-variation-swatches,wvs-theme-bridge,wvs-theme-child-bridge,wvs-style-rounded,wvs-attr-behavior-blur,wvs-tooltip,wvs-css,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-theme-ver-23.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-3483

5 korakov do prebujenja (in čudovitega življenja)

5 korakov do prebujenja (in čudovitega življenja)

A ni škoda zapravljati ŽIVLJENJA kar tja v tri dni?
Poznate koga, ki živi od danes do jutri? Morda poznate koga, ki vse, kar dela, dela rutinsko? Ne ozavesti jutranjega umivanja obraza, zaklepanja vrat, pogovora z najbližjimi, vožnje z avtom …?
Zaradi različnih razlogov se nam vsem to kdaj pa kdaj zgodi. Nevarno postane, ko nas prevlada, ko je vsak dan prežet z rutino in neozavestenimi navadami. A če to opazimo in prepoznamo, je še čas. Čas za kakovostno in bogato življenje. Vsi ga lahko živimo.
In kakšen je recept za zanimiv, uspešen, bogat …, skratka popoln, prebijen in ozaveščen dan? Zelo preprost. Sestavljen je iz 5 korakov, ki naše življenje poženejo v lahkoten tek, v katerem bomo uživali vsako minuto.


1. korak POSLUŠAJTE GLASBO
Zavrtite si vsaj eno pesem, ki vam je še posebej pri srcu. V tistih približno treh minutah odmislite skrbi, strahove, dileme … Glasba ima na naš um in dušo neverjetno blagodejen učinek. Dvigne nas s tal ter nam da moč in energijo za nove podvige.

2. korak PIŠITE POZITIVNE TRDITVE
Vsak dan si izberite in zapišite eno pozitivno misel ozirom trditev – t. i. pozitivno afirmacijo. Najbolj deluje, če jo ponovite 21-krat. Če ste začetnik in še niste vešči v poslušanju notranjega glasu ali intuicije, si kakšno lepo trditev lahko izberete na spletu ali v knjigi. Ko boste to počeli dlje časa, si boste ustvarili svojo zakladnico misli oziroma pozitivnih trditev.

Nekaj namigov
Lep dan imam.
Notranji ogenj me vodi naprej.
Uživam življenje.
Pomagam in navdušujem.
Zdrava sem.
Mimogrede: morda ste opazili, da so vse trditve napisane v prvi osebi ednine in sedanjiku. Le tako namreč delujejo.

3. korak BERITE KNJIGE
Preberite vsaj en odstavek, odlomek, poglavje iz dobre knjige. O tem, katera knjiga je »dobra«, pa več v enem od prihodnjih zapisov. Za začetek se s tem ne obremenjujte. Pomembno je, da berete in ob tem doživljate t. i. estetsko in čustveno ugodje.

4. korak TELOVADITE
Za dober dan in kakovostno življenje sta potrebi obe vrsti telovadbe – umska oziroma psihična in fizična. Zato si izberite eno od številnih vrst vadb oziroma športnih aktivnosti (fitnes, aerobiko, pilates, jogo, tek, ples …). Ne izgovarjajte se na pomanjkanje časa, denarja, prostora … V skrajnem primeru lahko telovadite doma – na hodniku, v dnevni sobi, kuhinji, na balkonu. Naredite vsaj nekaj npr. počepov, trebušnjakov, poskokov, t. i. stabilizacijo oziroma plank, dvigujte uteži, pa čeprav sta to le litrski plastenki vode … Ni izgovora. Ne primanjkuje vam vsega zgoraj naštetega. Če tega ne delate ali ne boste delali, vam primanjkuje le volje!

5. korak ZAHVALITE SE
Prav nič v življenju ni samo po sebi umevno. Tudi to ne, da smo npr. danes spoznali zanimivo osebo, dobili odlično idejo, pojedli kaj dobrega, imeli srčen pogovor s svojim otrokom ali partnerjem, naredili dober posel, delali to, kar nas veseli … Zato se ob koncu dneva zahvalite za vsak košček 24-urnega današnjega bivanja. Najbolje, da to tudi zapišete. Tako boste vse to še bolj ozavestili, ob tem pa bo nastajala knjižica zahval, ki bo čudovit zbir in dokaz lepega življenja, h kateremu se boste tudi v bolj zahtevnih trenutkih lahko vračali po voljo, moč, pogum, upanje, ljubezen …
Se sprašujete, kdaj je najboljši čas za začetek? Morda se prepričujete: »Zdajle ne, ker ni začetek tedna, ker ni jutro, ni začetek meseca, nisem prave volje …« Zradirajte vse te izgovore. Začnite ZDAJ!



0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaVrni se v trgovino