V knjigi Bonton (bonbon) za vsak dan so zapisana teoretična pravila ter številna priporočila o bontonu oziroma vedenju in kulturi dialoga iz prakse na poslovnem in zasebnem področju. V njej boste našli namige za doma, v vrtcu in šoli, službi in družbi. Knjigo na 212 straneh bogatijo simpatične karikature.
V njej so v rubrikah ob piktogramih tudi odgovori na spodnja vprašanja.
- Kaj vse sestavlja prvi vtis? S čim si zagotovimo, da bo odličen in nam bo tlakoval pot do uspeha?
- Katere so čudežne besede, ki vrata in srca odpirajo?
- Kaj storimo v primeru zamude na sestanek? Se res pred vsemi glasno opravičimo?
- Zakaj je priporočljivo vedno imeti v službeni omari in avtu »rezervne« čevlje?
- Kdaj postrežemo kavo na sestanku?
- O čem se za mizo med obedom s svojimi gosti nikoli ne pogovarjamo?
- Na kaj moramo biti pozorni pri pripravi na prvi pogovor za prvo oziroma novo službo?