Bonton (bonbon) za vsak dan
Bonton oziroma uglajeno obnašanje odraža našo osebno in poslovno odličnost. S poznavanjem in upoštevanjem tovrstnih pravil (so)ustvarjamo boljše možnosti za uspešno poslovno sodelovanje in življenje nasploh. Velikokrat se prav na podlagi obnašanja sogovornik odloči za sodelovanje z nami. Zato moramo pri vsakdanjem komuniciranju in mreženju odnosov upoštevati številna pravila. Pri komuniciranju s (potencialnimi) poslovnimi partnerji in med sodelavci na različnih ravneh je to izjemno pomembno.
Iz vsebine
- Splošna pravila in priporočila
- Prvi vtis
- Osebna urejenost
- Urejenost poslovnega prostora
- Jezikovni bonton
- Pozdravljanje, naslavljanje, nagovarjanje in rokovanje
- Bonton telefonskega komuniciranja
- Poslovne vizitke
- Darila in poslovno obdarovanje (kaj, kdaj, kje, kako)
- Vloga gosta in vloga gostitelja na družabnem poslovnem dogodku
- Sprejem gostov, sodelujočih
- Prednostno pravilo v poslovnem svetu
- Točnost
- Sedežni red
- Najpogostejše zadrege in napake